10 راهی که به وسیله آن کسب و کار شما با ساخت یک اپلیکیشن اندروید، می تواند رشد کند (بخش اول)

10 راهی که به وسیله آن کسب و کار شما با ساخت یک اپلیکیشن اندروید، می تواند رشد کند (بخش اول)

چندی پیش اپلیکیشن های موبایل ابزاری برای شرکت ها و مشاغل بزرگ بود. امروزه، شرکت های کوچکتر به لطف اپ های موبایل به مشتریان، بهتر خدمات می دهند و بازده بسیار بیشتری را در سرمایه گذاری مشاهده می کنند.

به هر روشی که شما به آن نگاه کنید ، انسان ها برای اجتماعی بودن باید مانند یک سیم عمل کنند. هیچ کس نمی خواهد از آنچه در جهان اتفاق می افتد بی خبر و منزوی شود. واقعیت اجتماعی بودن تلفن همراه را نمی توان انکار کرد. درست مانند مکالمه رسمی و تماس ویدیویی، مشاغل می توانند فروش را از طریق اپلیکیشن موبایل به پیش ببرند. ایجاد یک حساب کاربری فیس بوک یا توییتر بسیار عالی است، اما فقط کافی نیست.

در نتیجه، شما به یک اپلیکیشن نیاز دارید. ترس از قیمت بالای طراحی اپلیکیشن با وجود شرکت های طراحی اپلیکیشن دیگر وجود ندارد. طراح اپلیکیشن حرفه ای می تواند فعالیت روزانه در کسب و کار شما را در مسیر حضور در گوشی موبایل قرار دهد.

نسل هزاره هوشمند


با برنامه ریزی درست و تصویری شفاف از کاری که می خواهید اپلیکیشن شما انجام دهد ، می توانید به سادگی اپلیکیشن خود را مستقیماً به وب سایت خود وصل کرده و فرایند فروش نوین خود را شروع کنید.



به سادگی با توصیف اهداف خود و سپس اولویت بندی آنها از ابتدا شروع کنید. به دنبال برخی تفکرات جدی از طرف شما ، می توانید از هر چهار روش اصلی برای دستیابی به یک اپلیکیشن کاربردی موبایل استفاده کنید. که از این قرار هستند:




  • مشارکت مشتری


  • خدمات و پشتیبانی


  • ترفیع


  • فروش آنلاین



بعد از اینکه مشخص شد که چه چیزی را می خواهید ، دیگر وقت دیگری نخواهد رسید تا متوجه شوید که چرا باید به سمت استفاده اپلیکیشن موبایل جرکت کنید. در اینجا 10 دلیل وجود دارد که کسب و کار شما با ساخت اپلیکیشن اختصاصی، سودآوری بیشتری خواهد داشت.



 



مزایای ساخت اپلیکیشن اندروید




  • بازدید مشتری را در همه ی زمان ها افزایش دهید



در ایالات متحده ، یک فرد متوسط روزانه بیش از دو ساعت وقت خود را با تلفن همراهش می گذراند . در سطح جهان، بیش از یک میلیارد تلفن هوشمند وجود دارد. بنابراین ، این واقعیت که مردم این روزها بیشتر از طریق کامپیوترهای شخصی، وقت خود را از طریق تلفن همراه می گذرانند ، برای مشاغل بسیار عالی است . اگر اپلیکیشن بازاریابی خود را تنظیم می کنید باید با این شیفت مطابقت داشته باشد.



بدیهی است ، در صورت حضور تلفن همراه ، مشاغل شما در معرض چشم های بی شماری قرار خواهد گرفت ،پس حتما تصویر، نام و نشان شما باید دیده شود.



افراد  موبایل های خود را در دست یا جیبشان همیشه در دسترس دارند . ما دوست داریم هنگام انتظار در ایستگاه اتوبوس برای سوار شدن و رفتن به محل کار و از کار به خانه و حتی هنگام تماشای تلویزیون، از موبایل خود استفاده کنیم. همه این ها زمان مناسبی برای ارسال اعلان به مشتری های آینده است.



اگر خدمات یا محصولات مبتنی بر اینترنت ارائه می دهید ، یک اپلیکیشن موبایل برای فروش طراحی کنید. این امکان را برای مشتری فراهم می کند که همان کارهایی را انجام دهد که معمولاً هنگام نشستن در دفاترشان انجام می دهند. راه حل های ارزشمندی را برای مشتریان از راه دور ارائه دهید. هرچه فرصت های بیشتری برای ارائه به مشتریان بالقوه برای دستیابی به شما داشته باشد ، شغل شما بهتر خواهد بود.




  • دسترسی مستقیم به بازار هدف



اپلیکیشن های موبایل اطلاعات زیادی را در مورد مشتریان برای کسب و کار شما به ارمغان می آورند که مثال آن  نمونه های جمعیتی و موقعیت های جغرافیایی هستند. مهمتر از همه ، شما می توانید اطلاعات زیادی را در مورد محصولات و خدمات خود به مشتریان خود ارائه دهید.



 



مثال های موجود در: اخبار ، مشخصات محصول ، ویژگی های جدید ، قیمت ها ، تبلیغات و نرخ های ویژه است. شما می توانید ترجیحات مشتریان خاص را بشناسید و نیازهای فردی آنها را برآورده کنید. این واقعیت که شما مستقیماً بازاریابی می کنید یک مزیت بزرگ است.




  • به مشتریان خود ارزش ارائه دهید



آیا برنامه وفاداری دارید؟ چرا با استفاده از ساخت اپلیکیشن اندروید برای موبایل آن را دیجیتالی نمی کنیم؟ می توانید از مجموعه پاداش سنتی به تلفن هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه بروید. همانطور که قبلاً ذکر شد ، بیشتر افراد نسبت به گذشته به تلفن های همراه خود وابسته اند.



 



مشتریان علاقه مند به محصولات و خدمات ارزشمند هستند. با داشتن تعداد زیادی از فروشگاه ها که  محصولات مشابه را ارائه می دهند ، تصمیم گیری برای آنها دشوار است. یک اپلیکیشن موبایل می تواند مشتریان را به سمت فروشگاه شما سوق دهد. به عنوان مثال ، از یک پیام ATC استفاده کنید.



هنگامی که مشتریان در نزدیکی محل فروشگاه شما قدم می زنند، اعلانی را دریافت می کنند که آنها را به فروشگاه شما دعوت می کند. خریداران کنجکاو به فروشگاه شما وارد می شوند تا آنچه را که باید ارائه دهید ببینند. این رویکرد برای مشاغل آجر و ملات موثر بوده است. علاوه بر این ، یک اعلان تشکر از شما، را برای مشتریان خود پس از خرید ارسال کنید.




  • برند خود را شناخته شده کنید



چه کسب و کار شما جدید باشد و یا rebranding ، می توانید با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل ، آن را تشخیص دهید. به سادگی برنامه ای با ویژگی های دوست داشتنی ایجاد کنید و مخاطبان خود را مجذوب خود کنید. به جای قرار دادن بیلبورد گران ، یک برنامه (اپلیکیشن) موبایل کاربردی بسازید. از این گذشته ، همه در واقع به پیام های نمایش داده شده در تابلوهای تبلیغاتی توجه نمی کنند.



راهی برای درگیر کردن مشتری خود دراپلیکیشن خود پیدا کنید. هرچه بیشتر با آنها تعامل برقرار شود ، محصولات یا خدماتی را که می فروشد بیشتر دوست دارند. این قاعده شست در تبلیغات ، فرکانس مؤثر نامیده می شود. این قاعده اظهار داشت که اگر مشتریان نام تجاری را بیش از 20 بار مشاهده کنند ، واقعاً مورد توجه شان قرار می گیرد.



این روزها برنامه های تلفن همراه گزینه اشتراک گذاری دارند که در آن کاربران می توانند ارتباط شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. مثل یک دوست است که در مورد یک سرویس عالی یا محصولی که او در جایی خریداری کرده است برای شما تعریف می کند. مطالعات نشان می دهد که مراجعه و فروش شخص ثالث از با ارزش ترین راهبردهای بازاریابی است.



 


راهکار

Label

دموی رایگان

دارد

شامل

Label

اشتراک گذاری

2 نظر:

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *