در سال 2020 چگونه SEO را انجام دهیم: موضوعات و نکاتی از 10 کارشناس

در سال 2020 تمرکز اصلی سئو شما چه خواهد بود و چه پیشرفت های جدید را باید در نظر داشته باشید تا از حداکثر فرصت های ترافیک جستجوی خود اطمینان حاصل کنید؟

ما به تازگی با ده متخصص در این زمینه صحبت کرده ایم تا نظرات خود را در مورد آخرین به روزرسانی های SEO و اینکه کسب و کارها چگونه می توانند به صورت عملی آن ها را بکار بگیرند تا درکسب و کار خود موفق شوند . ما در اینجا در این پست و پست های بعدی این 10 نکته ضروری را بیان می کنیم.

برخی از پاسخ های ارائه شده از متخصصین با هم همپوشانی دارند که فقط بر ضرورت این کارها یا جنبه های آن ها بر آن تأکید می کنم. بیایید به نکات برجسته از جمع بندی کوچک ما، که با پشتیبانی اطلاعاتی SE Ranking برگزار شد ، نگاهی بیاندازیم

1. مهمترین اصلی روی مبانی تمرکز کنید. هیچ چراغ جادویی در SEO وجود ندارد

هنگامی که بر روی یک متن ترند جستجوگرها کلیک می کنید ، مطمئناً لیستی از نکات ساده و عملی را مشاهده خواهید کرد که به شما کمک می کند تا سال آینده در صدر بمانید. اما حقیقت این است که ترندها یک قرص جادویی نیستند - ما می توانیم تشخیص دهیم که از موتورهای جستجو انتظار چه چیزی را داریم ، اما ادامه کار ، روال اصلی همچنان دستور اصلی موفقیت است.

رایان استوارت ، مشاور سئو و مدیر شریک در The Blueprint Training معتقد است: "هیچ ترندی وجود ندارد" ، "فقط کار را انجام دهید و روی میانی اصلی سئو کار کنید و از هدر رفتن فضای مغز خود برای استفاده از میانبرها جلوگیری کنید."

وی گفت: "افراد زیادی در این صنعت وقت و منابع خود را در تعقیب چراغ جادو (میانبرهایی که برای سئو سیاه استفاده می شود) هدر می دهند. هیچ چراغ جادویی وجود ندارد ، سئو همه چیز را در زمان قرار دادن و اختصاص منابع به انجام کارها می داند. تحقیقات کلمات کلیدی ، سرعت وب سایت ، تولید محتوا و ایجاد لینک. همه چیزهایی که به زمان و توجه نیاز دارند. هیچ میانبر وجود ندارد. "

کریس ام. واکر از SuperStarSEO به همین نکات اشاره دارد و دوباره تکرار می کند:

"همه دوست دارند SEO را، یک چیز انتزاعی و پیچیده نشان دهند و در حالی که آنها می بایست از اصول اولیه ، به طور خاص سئو در سایت و سئو فنی استفاده کنند. حقیقت این است که اگر آنها وقت و تلاش لازم را به جای استفاده از تکنیک های سئو سیاه، برای این کار صرف می کردند ، کارشان به مراتب آسان تر می شود. و سودآورتر است. "

متیو ادگار ، متخصص سئو فنی و شریک در Elementive ، در امتداد خطوط مشابه توصیه می کند:

"بسیاری از شرکت هایی که من با آنها گفتگو کرده ام ، تلاشهای خود را در زمینه جستجوگرها در زمینه تمرکز خطاهای 2020 ، رفع محتوای تکراری ، تغییر ساختار وب سایت آنها ، به روزرسانی نادرست محتواها ، بهبود سرعت ، حذف / غیر فعال کردن بک لینک های بد و سایر کارهای مشابه متمرکز کرده اند. این فعالیت ها چراغ جادوی سئو هستند که توجه کانون را به خود جلب می کنند، این نوع کارهایی است که به شما کمک می کند تا مشکلات اساسی اساسی در بازسازی رتبه ها ، ترافیک و تبدیل را برطرف کنید. "

پبام ها و نظرات شما

ما را با نظرات خود آشنا کنید

+