برنامهریزی جلسات، قرارهای کاری، پیگیری و مدیریت آنها و نگهداری مستندات مربوط به آنها از جمله مهمترین بخش کارهای اداری یک سازمان به شمار میآید و زمان زیادی را نیز به خود اختصاص میدهد. یکی از بخشهای اتوماسیون اداری به تنظیم، ثبت و نگهداری، برگزاری و پیگیری جلسات و مستندات آنها اختصاص مییابد. این بخش معمولا شامل تقویم کاری، مدیریت جلسات و قرارهای کاری، مدیریت فعالیتها و پروژهها و غیره است.
بینش برای کمک به شما در انجام آنچه انجام می دهید بهتر ، سریعتر و سود آور است. وبلاگ را کامل بخوانید
برای دریافت مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با شرکت نسل هزاره هوشمند تماس بگیرید