مدیریت جلسات

image
image

مدیریت جلسات

زیر سیستم ها

معرفی

برنامه‌ریزی جلسات، قرارهای کاری، پیگیری و مدیریت آن‌ها و نگهداری مستندات مربوط به آن‌ها از جمله مهم‌ترین بخش کارهای اداری یک سازمان به شمار می‌آید و زمان زیادی را نیز به خود اختصاص می‌دهد. یکی از بخش‌های اتوماسیون اداری به تنظیم، ثبت و نگهداری، برگزاری و پیگیری جلسات و مستندات آن‌ها اختصاص می‌یابد. این بخش معمولا شامل تقویم کاری، مدیریت جلسات و قرارهای کاری، مدیریت فعالیت‌ها و پروژه‌ها و غیره است.

مشتری

جیمز اندرسون

دسته بندی

ساس، مارکتینگ

تاریخ

28 دی 1398

اشتراک گذاری

آخرین اخبار وبلاگ

بینش برای کمک به شما در انجام آنچه انجام می دهید بهتر ، سریعتر و سود آور است. وبلاگ را کامل بخوانید

مشتریان ما

ما همیشه سعی می کنیم تا بهترین پشتیبانی را برای شما داشته باشیم

برای دریافت مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با شرکت نسل هزاره هوشمند تماس بگیرید

تماس بگیرید
image
image
image
image