راهکار جامع فروش

image
image

راهکار جامع فروش

مهمترین موضوع در فروش ارتباط کارا بین شما و مشتری شماست. استفاده از CRM بزرگترین کمک به شما در جهت شناخت نیاز مشتریان و برنامه ریزی بهتر است..

زیر سیستم ها

مدریت مشتریان

ادامه

بازرگانی و فروش

ادامه

خدمات پس از فروش

ادامه

باشگاه مشتریان

ادامه

هوش مصنوعی

ادامه

کال سنتر

ادامه

معرفی

شرکت های تولید کننده و نمایندگی ها برای سفارش گیری و پیگیری اونها، ثبت و ارسال فاکتور و پیش فاکتو، اسناد مالی، خدمات پس از فروش و... از روش های سنتی مثل فکس، تلفن، واتساپ یا روش های غیر متمرکز استفاده میکنم. این مسئله باعث تماس های پی در پی غیرضروری و خسته کننده میشه که کار رو برای مدیرفروش سخت می‌کنه و وقت زیادی ازش میگیره. نرم افزار آرسن با پوشش دادن تمامی این مراحل، و سیستماتیک کردن سیر فروش، از سفارش گیری تا خدمات پس از فروش و آموزش، قدم بزرگی در جهت تسهیل کارکرد نیرو های یک مجموعه، و بهره وری هرچه بیشتر تجارت شما برداشته. کاربرد های نرم افزار آرسن جامع و زیاد هستن که از اونها میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم: ۱-)سفارش آنلاین کالا؛ مشتریان شما در هرکجا که باشند به راحتی و بدون نیاز به تماس مستقیم می‌توانند به راحتی سفارشات خود را از طریق این اپلیکیشن ارسال کنند. ۲-)مشاوره رایگان؛ ۳-)گروه بندی محصولات؛ هنگام تعریف هر کالا در اپلیکیشن، امکان گروه بندی و درج مدل، رنگ و... نیز فراهم شده است. ۴-)کاتالوگ محصولات؛ شما میتوانید در کنار ثبت مشخصات محصول، با آپلود کاتالوگ آنها، اطلاعات جامع تری از محصولات تان در اختیار مشتری بگذارید. ۵-)سامانه ارسال پیامک؛ در هر مرحله از سفارش، پیامک اطلاع رسانی از آن مرحله برای مشتری ارسال میشود. ۶-)پیگیری سفارش ثبت شده توسط مشتریان(ترکینگ)؛ مشتریان شما به راحتی می‌توانند سیر خرید خود را چک کنند و در جریان آخرین روند قرار بگیرند. با این قابلیت بسیاری از تلفن های غیر ضروری و اتلاف وقت از بین میروند. ۷-)صدور پیش فاکتور برای مشتریان؛ با صدور پیش فاکتور از طریق این اپلیکیشن، سرعت و نظم در روند فروش افزایش می یابد. ۸-)ثبت اطلاعات پرداخت برای مشتریان؛ به جای پراکندگی اطلاعات هر مشتری در کاغذ های فکس، پیام ها و... کلیه ی آنها بطور منظم و جامع در اختیار شما هستند. ۹-)تعیین زمان ارسال بار توسط واحد فروش برای هر سفارش؛ با این قابلیت دیگر نیازی به جواب دادن به تلفن های غیرضروری برای تعیین زمان ارسال نیست. ۱۰-)ثبت اطلاعات بارنامه برای مشتریان؛ دیگر لازم نیست برای ارسال اطلاعات بارنامه ی خود از فکس، واتساپ و ... استفاده کنید؛ همه ی این روند ها به راحتی با آرسن انجام می‌گیرند و منظم در اختیار شما هستند. ۱۱-)درخواست صورت حساب ماهانه؛ از طریق این اپلیکیشن در کوتاهترین زمان میتوانید صورت حساب ماهانه ی هر مشتری خود را منظم و با تاریخ ارسال کنید. ۱۲-)آموزش (مشاهده کاتالوگ، فیلم و تصاویر آموزشی از طریق اپلیکیشن)؛ ممکن است محصول شما برای نصب یا استفاده نیاز به آموزش داشته باشد، با این نرم افزار میتوانید ویدیو های آموزشی خود را آپلود کنید تا نصاب ها به راحتی در جریان چگونگی راه اندازی و کار با کالا ی شما قرار بگیرند. ۱۳-)امکان ثبت تخفیف؛ اگر کالای شما شامل تخفیف شود به راحتی از طریق این اپلیکیشن میتوانید آنرا لحاظ کنید و به اطلاع مشتریان برسانید. ۱۴-)ثبت شروع زمان گارانتی کالا توسط نصاب در زمان نصب یا نماینده در زمان فروش کالا؛ با داشتن این قابلیت تاریخ دقیق شروع گارانتی ثبت میشود و خدمات پس از فروش برای هر کالا تا تاریخ مشخص فعال میشود. ۱۵-)نمایش اطلاعات نصب های انجام شده به اپراتور جهت پیگیری؛ اقداماتی که نصاب انجام داده کاملا قابل مشاهده است. ۱۶-)ثبت اطلاعات مالی و حق الزحمه نصاب ها؛ با این امکان کلیه ی هزینه ها و حق الزحمه ی نصاب ثبت شده و اطلاعات پرداخت آنها قابل پیگیری است. این توضیحات تنها چند مورد از امکانات نرم افزار آرسن بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار آرسن، می توانید از طریق    پیام در واتس آپ با ما در ارتباط باشید؛ یا با شماره تلفن    و یا    تماس حاصل فرمایید.

مشتری

جیمز اندرسون

دسته بندی

ساس، مارکتینگ

تاریخ

28 دی 1398

اشتراک گذاری

آخرین اخبار وبلاگ

image
چهارشنبه 07 تیر ماه 1402

هوش مصنوعی و فروش

image
چهارشنبه 24 خرداد ماه 1402

ارتباط تسریع فروش با CRM

image
سه شنبه 16 اردیبهشت ماه 1402

مدیریت اراتباط با مشتری، چرا و چگونه

بینش برای کمک به شما در انجام آنچه انجام می دهید بهتر ، سریعتر و سود آور است. وبلاگ را کامل بخوانید

مشتریان ما