اصلیترین بخش یک سیستم اتوماسیون اداری بخش مربوط به عملیات دبیرخانه شامل فرایندهای ثبت نامه، ارجاع، کارتابل پرسنل و بایگانی است. این بخش هستهی اولیه و اساسی این سیستمها است. در این بخش عملیاتهای مختلفی از اسکن، ورود اطلاعات، ثبت اندیکاتور، توزیع و پیگیری چرخه نامههای دریافتی تا تهیهی پیشنویس، گردش، امضاء، ثبت و چاپ نامههای ارسالی انجام میشود. در این بخش از اتوماسیون اداری، از ابزارهای ورودی و خروجی متعددی مانند اسکنر، چاپگر، قلم نوری، فکس مودم، ایمیل سرور و غیره استفاده میشود.
بینش برای کمک به شما در انجام آنچه انجام می دهید بهتر ، سریعتر و سود آور است. وبلاگ را کامل بخوانید
برای دریافت مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با شرکت نسل هزاره هوشمند تماس بگیرید