13 اشتباه رایج در سئو که باید از آن اجتناب کرد (بخش اول)
آیا اشکالات SEO باعث افت رتبه بندی سایت شما موتورهای جستجو شده است؟ برای پیدا کردن این مشکلات و راه حل های آن این مطلب را تا انتها بخوانید و در سایت خود بکار بگیرید.
نسل هزاره هوشمند
آیا اشکالات SEO باعث افت رتبه بندی سایت شما موتورهای جستجو شده است؟ برای پیدا کردن این مشکلات و راه حل های آن این مطلب را تا انتها بخوانید و در سایت خود بکار بگیرید.
مشکلات SEO یکی از رایجترین جنبه های انتشار محتوای وب سایت است. در طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس، جوملا، دروپال یا حتی اگر خودتان طراحی سایت انجام داده اید، باید از ابتدا به فکر سئو سایت خود در موتورهای جستجو باشید. اشتباهی که اکثر وب سایت ها آن را انجام می دهند و سئو را به مرحله آخر موکول می کنند و متاسفانه این اشتباهات از چشم گوگل پنهان نیست و منجر به زیان های بسیار شدیدی خواهد شد و به ناچار باید ماه ها و یا حتی سال ها برای حل آن وقت بگذارید. ما با بررسی و تجربه ای که در این زمینه بدست آوردیم متوجه شدیم که تعدادی از اشتباهات بارها و بارها در سایت هایی که برروی آنها خدمات سئو انجام داده ایم تکرار شده است. ما در این مقاله رایجترین اشتباه هات سئو را برای شما لیست کرده ایم .
متداول ترین اشتباه هات SEO
1. عنوان ضعیف برچسب title
یک تگ اصلی در HTML است . جالب است بدانید که هنوز افرادی وجود دارند که برچسب های عنوان خوب برای صفحات کلیدی سایت خود را نمی نویسند. موتورهای جستجو هنوز روی برچسب عنوان تکیه می کنند زیرا به عنوان یک صفحه "top level" در رابطه با محتوای صفحه عمل می کند.
2. سرتیتر های ضعیف
سرتیتر ها در HTML به صورت H1 تا h6 برای عنوان مطالب و محتوا بکار می رود .هنگام ایجاد محتوا برای کاربران، این تگها به آنها کمک می کند تا بهتر ساختار و ماهیت محتوای صفحه را درک کنند. همانطور که با برچسب عنوان، عنوان در بالای محتوای به عنوان یک برچسب برای کل صفحه عمل می کند، و دیگر برچسب های عنوان را از برچسب بخش های مختلف صفحه متمایز می کند. توجه کنید که در یک صفحه فقط یکبار از H1 استفاده شود و ترتیب H2 تا H6 بصورت سلسله مراتبی در ساختار محتوا وجود داشته باشد
ادامه این مقاله را می توانید در
13 اشتباه رایج در سئو که باید از آن اجتناب کرد (بخش دوم)
مطالعه کنید