افزایش نرخ تبدیل کاربر به خریدار

افزایش نرخ تبدیل کاربر به خریدار

شاید موضوعی که سئو کارها خیلی کم به آن فکر کرده باشند . تبدیل یک کاربر ساده به عضو و البته مهمتر از آن یک خریدار باشد .

نسل هزاره هوشمند

واقعا ما برای چه سعی می کنیم وب سایت خود را بهینه کنیم ؟ ایا فقط نیاز به بازدید کننده داریم ایا تجارت ما فقط از تعداد بازدید ها صورت میگیرد اگر جواب شما به این سوال بله هست . نیاز به دانستن این ترفند ها نخواهید داشت . ولی اگر به دنبال ان هستید که بازدید کنندگان سایت خود را به عضو و مشتری تبدیل کنید . دانستن این تکنیک ها خالی از لطف نیست . با به کارگیری این نکات تا 50٪ می توانید بازدید کنندگان خود را به یک مشتری سود اور تبدیل نمایید.
جلب توجه در وب سایت:
اگر هدف شما این است که یک فرم برای دریافت اطلاعات از کاربر داشته باشید مثل عضویت در خبرنامه به شما پیشنهاد میکنیم این فرم را در اول صفحه فرود خود نمایش دهید چرا که تحقیقات نشان می دهد بیشتر کاربران اگر هدف شما را خوب درک نکنند اسکرول نمی کنند. لازم به ذکر است اگر ابتدای صفحه شما برای بیننده جذاب نباشد احتمال مشاهده دیگر قسمت ها بسیار اندک خواهد بود. اگر شما به داشتن پاپاپ در صفحه خود اصرار دارید با این علم که اکثر مخاطبین از این کار خوششان نمی اید . سعی کنید نمایش پاپاپ را در هنگام ترک صفحه و یا مرور صفحه برای کاربر انجام دهید . نکته ای که اکثر وب سایت های ایرانی رعایت نمی کنند در انتخاب بنر ها می باشد . سعی کنید از بنر های بومی و ساخته شده توسط خودتان استفاده کنید.
به وقت بازدید کننده احترام بگذارید:
سعی کنید اگر فرمی در صفحه فرود خود.استفاده نمایید که بسیار جذاب بوده و همچنین به طور مثال فقط ایمیل را از مشتری درخواست نمایید . انالیز رفتار کاربران نشان می دهد که بیشتر انها تمایل دارند فیلد های کمی از یک فرم را پر کنند . متن درخواست برای فرم باید مجذوب کننده باشد.
ایا طولانی بودن به کیفیت کمک می کند.
اغلب ادمین های وب سایت ها این تصور اشتباه را دارند که با طولانی کردن فرم های نظیر ثبت نام حرفه ای بودن خود را به کاربر نشان می دهند . قافل از این موضوع که این امر می تواند باعث شود که کاربران از ثبت نام در این سایت به طور کل صرفه نظر کنند . لازم به ذکر است کوتاه بودن این فرم تاثیر زیادی در افزایش نرخ تبدیل کاربر به عضو را خواهد داشت.

راهکار

Label

دموی رایگان

دارد

شامل

Label

اشتراک گذاری

2 نظر:

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *