چرا تعاونی های مسکن به نرم افزارهای مدیریتی نیاز دارند؟

چرا تعاونی های مسکن به نرم افزارهای مدیریتی نیاز دارند؟

اساسا با پیشرفت تکنولوژی تمامی فعالیت های اقتصادی و تجاری به نحوی درگیر استفاده از نرم افزار های مربوط به خود شده اند، و نرم افزارها نسبت به زمینه فعالیتشان با به سرعت زیادی در حال توسعه هستند.

نسل هزاره هوشمند


اساسا با پیشرفت تکنولوژی تمامی فعالیت های اقتصادی و تجاری به نحوی درگیر استفاده از نرم افزار های مربوط به خود شده اند، و نرم افزارها نسبت به زمینه فعالیتشان با به سرعت زیادی در حال توسعه هستند. اما در بخش تعاونی های مسکن از ابتدا تا کنون در یک بن بست تکنولوژی باقی مانده اند و هنوز آن طور که باید در این حوزه کمک حال مدیران نشده اند. قصد داریم ویژگی های یک نرم افزار تحت وب ویژه تعاونی های مسکن را معرفی کنیم.



هدف این مقاله توصیه به مدیران این بخش از اقتصاد در رابطه با استفاده بهینه از فضای موجود در فناوری اطلاعات است. معرفی يک سيستم نرم افزاری تحت وب مناسب اعونی های مسکن، که امکان ثبت اطلاعات اعضاء تعاونی ، مدیریت پرداخت ها، ارتباط با اعضاء و سایر امکانات موجود را دربهترین وضعیت ممکن پیاده سازی کرده و بعد از پیاده سازی پروژه توسط رایکو، بهره برداری و مدیریت از این سامانه نرم افزاری بر عهده کاربران ارشد سازمان قرار بگیرد.



مهمترین ویژگی های نرم افزار:




  1. تحت وب


    1. تحت وب بودن نرم افزار باعث عدم وابستگی شما به محل نصب نرم افزار خواهد شد. شما نیازی نیست جهت استفاده از نرم افزار حتما در دفتر محل تعاونی و یا پشت میز خود حضور داشته باشید. به راحتی و با استفاده از هر وسیله ای که به اینترنت متصل می شود مانند سیستم خانگی، لپ تاپ، تبلت و یا حتی گوشی تلفن همراه خود می توانید به نرم افزار متصل شده و امور مربوطه را انجام دهید و یا اطلاعات و گزارشات مدیریتی خود را مشاهده کنید.




  2. طراحی بر اساس نیاز مدیران


    1. برخلاف روال مرسوم طراحی نرم افزار این سامانه تحت وب بر اساس نیاز تعاونی از ابتدا طراحی و تولید شده و به مرور زمان امکانات جدیدی به ان افزوده شده است. هر امکان اضافه شده در ابتدا نیازی بوده که از طرف کاربران مطرح شده و بر اساس آن امکان جدیدی به نرم افزار اضافه شده است.




  3. ارتباط دو طرفه با اعضا تعاونی


    1. همراه داشتن ارتباط مستقیم با مخاطبان (در تعاونی های اعضاء تعاونی) با مشکلات فراوان همراه بوده، سامانه یکپارچه رایکو دوارای پنل اختصاصی اعضاء می باشد که از طریق آن می توانند تمامی امور مربوط به خود مانند پرداخت وجه، ارائه در خواست های مختلف، مشاهده رتبه و امتیاز، ثبت فیش های واریزی و ... را  به صورت الکترونیک و مجازی انجام دهند و هیچ نیازی به حضور فیزیکی در محل تعاونی نداشته باشند.




  4. گزارشات مدیریتی و داشبورد اطلاعاتی


    1. دغدغه تمامی مدیران استفاده به موقع از اطلاعات و در دسترس بودن آن است. سیستم های نرم افزاری یکپارچه اولین و بهترین راه حل برای مدیران است. با این امکان مدیران می توانند به چند کلیک و انتخاب گزینه های مختلف هر نوع گزارش دلخواه خود را در بازه های زمانی مختلف مشاهده کنند. ساخت برخی گزارشات مالی در تعاونی مسکن گاهی ممکن است تا 2 هفته در نرم افزارهای معمولی حسابداری به طول انجامد. اما استفاده از راهکار یکپارچه رایکو این امکان را به شما می دهد که گزرارشات خود را حداکثر در چند دقیقه اماده نمایید.





 



تهيه نرم افزار یکپارچه، متمركز و تحت وب تعاونی مسکن با رویکرد های زیر



الف - مديريت اعضاء تعاونی های مسکن و شرکت های انبوه سازی، مدیریت پرداخت های اعضاء، محاسبه تادیه ها پرداخت، گزارشات کاربردی، تعریف پروژه ها، رتبه بندی اعضاء



ب – مدیریت و انجام امور مالی و حسابداری در بالاترین سطح ممکن یکپارچگی در سازمان و ارائه گزارشات مدیریتی در کمترین زمان ممکن



ج – ساماندهی ساختار مکاتبات اداری داخل و خارج از سازمان، دبیرخانه، بایگانی و سایر امور مربوط به اتوماسیون اداری سازمان



 



در بخش امور اعضاء و سهام این سامانه تحت وب امکانات زیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.




  •  محاسبه امتیاز و رتبه اعضای تعاونی مسکن به تفکیک پروژه ها بر اساس فرمول پیشنهادی


  • مدیریت چکهای اعضای تعاونی


  • محاسبه جریمه ریالی اعضای تعاونی


  •  افزایش اعتماد اعضا به مدیران تعاونی


  • افزایش بهره وری پرسنل تعاونی


  • ساماندهی پرونده های اعضاء بدون درگیری با کاغذ


  • کاهش زمان رسیدگی به درخواست ارباب رجوع


  • حداکثر شفافیت بین اعضای تعاونی و مدیران


  • کاهش زمان پاسخگویی تلفنی به اعضا تعاونی


  • و بسیاری از امکانات مهم دیگر که در جلسات معرفی و دمو نرم افزار به آن ها خواهیم پرداخت.



 



 



در مقاله های بعدی امکانات هر یک از بخش ها به صورت جداگانه معرفی خواهد شد.



 

این سامانه با ویژگی های مدیریت اعضا، رتبه بندی و امتیاز دهی اعضا، پنل کاربری اختصاصی اعضا، سیستم ارسال پیامکباعث بهره وری بیشتر شرکت شما خواهد شد.

راهکار

راهکار تعاونی های مسکن

دموی رایگان

دارد

شامل

9 نرم افزار

اشتراک گذاری

2 نظر:

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *