نکات مهم و اساسی تئوری رنگ در طراحی وب سایت

نکات مهم و اساسی تئوری رنگ در طراحی وب سایت

در تئوری و روانشناسی رنگها میتوان گفت : سفید نماد پاکی و صداقت , مشکی نماد دلیری و قدرت , قرمز نماد هیجان و احساسات شدید, آبی القاء کننده آرامش, سبز نشان تندرستی, قهوه ای نشانه توانگری مالی و متانت

نسل هزاره هوشمند

در تئوری و روانشناسی رنگها میتوان گفت : سفید نماد پاکی و صداقت , مشکی نماد دلیری و قدرت , قرمز نماد هیجان و احساسات شدید, آبی القاء کننده آرامش, سبز نشان تندرستی, قهوه ای نشانه توانگری مالی و متانت, خاکستری نشان اعتبار و نفوذ, صورتی نشان ملایمت و ظرافت, بنفش نماد وقار و معنویت, نارنجی نشان شوخ طبعی و سرزندگی, زرد رنگ خورشید نماد حسادت, طلایی نشانه گرانقیمت بودن و ارزش, نقره ایی نشان سرما و علمی بودن می باشد.



10ها نکته اساسی و مهم در مورد تئوری , روانشناسی و ترکیب رنگ ها که میتواند وب سایت شما را نسبت به سایر رقبا متمایز و حرفه ایی تر نشان دهد.


در تئوری و روانشناسی رنگها میتوان گفت : سفید نماد پاکی و صداقت , مشکی نماد دلیری و قدرت , قرمز نماد هیجان و احساسات شدید, آبی القاء کننده آرامش, سبز نشان تندرستی, قهوه ای نشانه توانگری مالی و متانت, خاکستری نشان اعتبار و نفوذ, صورتی نشان ملایمت و ظرافت, بنفش نماد وقار و معنویت, نارنجی نشان شوخ طبعی و سرزندگی, زرد رنگ خورشید نماد حسادت, طلایی نشانه گرانقیمت بودن و ارزش, نقره ایی نشان سرما و علمی بودن می باشد.



1. رنگ سفید در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : صداقت، پاکیزگی، صمیمیت و ملایمت است. این رنگ مناسب ترین رنگ برای پس زمینه صفحات وب است. در امور تجاری، سفید رنگی است که علاوه بر اینکه مانع خستگی می شود، انرژی مثبتی را به کاربر القاء می کند.



2. رنگ سیاه در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : عواملی چون قدرت، دلیری، شهامت،فریبندگی و مهارت اشاره دارد. این رنگ برای نمایش متن روی پس زمینه سفید ایده آل است. ذکر این نکته نیز لازم است که استفاده از این رنگ پس زمینه،موجب خستگی مخاطب می شود.



3. رنگ قرمز در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : توانایی، هیجان،احساسات شدید،سرعت،خطر و تهاجم است. رنگ قرمز در تجارت به معنای قرض و بدهی است. این رنگ شدیدترین رنگ برای ابراز احساسات بوده و ضربان قلب و تنفس را تسریع می کند.




4. رنگ آبی در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد ‌:القاءکننده‌آرامش،امنیت،مسئولیت پذیری،سرما،ایمان،وفاداری،وابستگی،جاه و جلال است. این رنگ به طور معمول مورد پسند افراد مختلف است و در تجارت به معنای ضمانت مالی است.




5. رنگ سبز در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : تندرستی،فراوانی،حاصل خیزی، بهبودی،طبیعت،پیشرفت،حسادت و خونسردی است. این رنگ در تجارت به معنای مقام و ثروت است.


6. رنگ قهوه ای در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : تاثیرگذاری،متانت، توانگری مالی و یاری کنندگی است.



7. رنگ خاکستری در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : صمیمیت زیاد، اعتبار و نفوذ است. استفاده از این رنگ در تجارت به معنای سنت گرایی است.



8. رنگ صورتی در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : ملایمت، شیرینی و ظرافت و نشانه خوب بودن است.



9. رنگ بنفش در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : وقار، معنویت،عیش و نعمت،دارایی،اعتبار و نفوذ،مهارت و سوگواری است. این رنگ در تجارت برای بزرگ نشان دادن یک مساله به کار می رود.




10. رنگ نارنجی در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : سرزندگی و شوخ طبعی،لذت و خوش گذرانی،تعامل گرمایی،تشویق کردن،چالاکی،تحمل و بلند همتی است.



11. رنگ زرد در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : نور خورشید،گرمی،خوشی،نامردی،ترسویی و حسادت است. علاوه بر این موارد،رنگ زرد تمرکز را افزایش می دهد.




12. رنگ طلایی در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : نشانه گران قیمت و ارزشمند بودن است.



13. رنگ نقره ایی در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : نشانگر سرما، علمی بودن یک مساله و اعتبار است.

راهکار

Label

دموی رایگان

دارد

شامل

Label

اشتراک گذاری

2 نظر:

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *