4 راهی که کسب و کار شما می تواند از داشتن یک اپلیکیشن موبایل سود ببرد (بخش اول)

4 راهی که کسب و کار شما می تواند از داشتن یک اپلیکیشن موبایل سود ببرد (بخش اول)

موبایل ها اکنون در همه جیب های ما هستند ، اینطور نیست؟
من در مورد دستگاه های تلفن همراه صحبت می کنم. و قابلیت اصلی این دستگاه ها (به غیر از برقراری تماس تلفنی ، به من گفته شده است) اجرای تعداد زیادی اپلیکیشن کاربردی است که تقریباً به هر هدف قابل تصور خدمت می کنند.
مشاغل مختلف از گوشه و کنار دنیا ، با ارائه طیف وسیعی از محصولات متنوع ، مهاجرت را از دنیای فیزیکی و پخش تراکت ، چاپ تبلیغات و حلق آویز کردن تابلوهای تبلیغاتی به حوزه تلفن همراه آغاز کرده اند. و شما هم باید هرچه سریعتر به حوزه موبایل وارد شوید . حالا می دانم چه فکر می کنید :
تجارت ما نیازی به ساخت یک اپلیکیشن موبایل برای فروش محصولات به مشتریان وفادار ما ندارد!
و شاید در گذشته نیز چنین بوده است. اما اگر می خواهید برای آینده آماده شوید و فواید عظیم را از بالای دروازه ببینید ، به یک اپلیکیشن موبایل نیاز دارید.

نسل هزاره هوشمند


خب مثل اینکه هنوز قانع نشدید ! در اینجا 4 روش وجود دارد که تجارت شما از مزایای ایجاد یک
اپلیکیشن موبایل اندروید



برای مشتریان شما سود خواهد برد.



1. به مشتریان خود ارزش بیشتری بدهید.


در کسب و کار همه چیز در مورد بازپرداخت است. شما محصولی را ارائه می دهید ، بازار کیف پول خود را با تقاضای آنها باز می کند ، درست است؟

شاید با کارمندان خود نشسته باشید و سعی کرده اید بهترین راه برای تشویق بیشتر این مشارکت در باز کردن کیف پول را از مشتریان خود انتخاب کنید. شما می خواهید تعامل آنها با شغل خود را برای ارتقاء فروش افزایش دهید ، اما شما همچنین می خواهید یک سطح ارزشی برای مشتریان خود فراهم کنید که آنها نمی توانند در هر جای دیگری بدست آورند.

یک راه برای انجام این کار ایجاد یک برنامه وفاداری در
اپلیکیشن موبایل شما است. که اینگونه کار خواهد کرد:

هرچه مشتریان با تجارت و کالای شما تعامل بیشتری داشته باشند ، امتیاز بیشتری کسب می کنند که به نوبه خود می تواند برای معاملات بزرگی در مورد کالاهایی که از قبل می دانند می خواهند استفاده کنند ، استفاده شود.

Starbucks با ارائه جوایز منحصرا به مشترکین اپلیکیشن ، از اپلیکیشن موبایل
خود به نفع خود استفاده می کند ، که در نتیجه مشتریان را به خرید قهوه (و سایر میان وعده های خوشمزه) از آنها ترغیب می کند. آنها حتی با اجازه دادن به کاربران خود می توانند مستقیماً از اپلیکیشن
پرداخت کنند ، و روند کل معاملات را تسریع می کنند ، از منحنی جلوتر هستند.



اگر ازقبل برنامه ای مانند این دارید ، عالی است. شما می توانید آن را در اپلیکیشن موبایل
خود گنجانده و دیجیتالی کردن کل فرایند را انجام دهید ، و داده های مربوط به خریدهای آنها را فوراً در دسترس قرار دهید. اگر یکی از آنها را ندارید ، سریعاً کار خود را ادامه دهید.

و هنگامی که مشتریان شما نقاط خود را در زمان واقعی اضافه می کنند (به جای اینکه مجبور به ارسال پستی از طریق نامه یا صبر کردن تا زمانی که بتوانند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند تا به صورت دستی وارد آنها شوید) ، تحت تأثیر قرار می گیرند و علاقه مند می شوند تا پیگیری های خرید خود را در آینده انجام دهند.



2. ساخت یک برند قوی تر


یکی از مهمترین مواردی که یک اپلیکیشن موبایل
به مصرف کنندگان ارائه می دهد ، آگاهی و ارتباط با برند شما است. و از طریق تعامل منظم با بازار هدف خود ، اعتماد را تقویت می کنید.

هرچه مخاطبان شما به شما اعتماد بیشتری داشته باشند ، احتمالاً آنها به موارد فروش بعدی گوش فرا خواهند داد و حتی به نام تجاری شما نیز متعهد خواهند بود. با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل
، به کاربران خود نشان می دهید که چرا باید با نشان دادن (به جای گفتن) نام تجاری خود به شما اعتماد کنند.

به همان روشی که توزیع آهنرباهای یخچال ، تقویم ها و دیگر یادگاری های تصادفی با نشان شرکت شما بر روی آن در گذشته هم به عنوان تبلیغ و هم به عنوان کمک انجام شده است ، اپلیکیشن های موبایل
برند شما را تقویت کرده و به مشتریان خود آموزش می دهند.

به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل در همه بخشهای اصلی استراتژی هایی را برای اپلیکیشن های موبایل
در دست توسعه دارند.


راهکار

Label

دموی رایگان

دارد

شامل

Label

اشتراک گذاری

2 نظر:

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *