4 راهی که کسب و کار شما می تواند از داشتن یک اپلیکیشن موبایل سود ببرد (بخش دوم)

4 راهی که کسب و کار شما می تواند از داشتن یک اپلیکیشن موبایل سود ببرد (بخش دوم)

در مقاله قبل دو روش از 4 راهی که کسب و کار شما می تواند از داشتن یک اپلیکیشن موبایل سود ببرد، را مورد بررسی قراردادیم. در مقاله امروز به معرفی دو روش بعدی خواهیم پرداخت، که چگونه یک اپلیکیشن موبایل می تواند به کسب و کار شما کمک کند و سودآوری شما افزایش یاید

نسل هزاره هوشمند


3. برقراری ارتباط بهتر با مشتریان
خدمات مشتری فقط در ارتباط با برقراری ارتباط چهره به چهره بین همکاران خندان فروش و مشتریان نیست.
از آنجا که 2.6 بیلیون نفر در حال حاضر دستگاه های موبایل پر قدرت دارند و همیشه در دسترس آنها قرار دارند ، تغییر واقعی بازی در خدمات مشتری، اکنون اپلیکیشن های تلفن همراه است.
چرا؟
در مرحله اول ، اپلیکیشن شما صرفاً یک انسان نخواهد بود ، مشمول نوسانات خلقی و عملکرد ضعیف.
و از طریق حضور کامل موبایل ، همیشه می دانید که همان صورت را به مشتری ارائه می دهید : رابط کاربری ویژه ای که برای آنها بهترین تجربه مطالعه و تصمیم گیری در مورد خرید محصولات شما را فراهم می کند.
در واقع ، اکثریت قریب به اتفاق بازاریابان اپلیکیشن های خود را وسیله ای برای بهبود خدمات به مشتریان می دانند.
بدون سرو صدا ، تجارت شما همیشه در کنار مشتری است.
در مورد آن فکر کنید. اگر شخصی در نیمه شب درباره اپلیکیشن شما می شنود و می خواهد اطلاعاتی کسب کند ، تمام کاری که باید انجام دهد، روشن کردن دستگاه خود و بارگیری اپلیکیشن شما است. بعداً ، وقتی فکری به ذهنشان می رسد که باید محصول شما را خریداری کنند ، می توانند بلافاصله این کار را انجام دهند ، بدون اینکه منتظر شروع ساعات کاری باشند.
بنابراین ، اگر خدمات مشتری یکی از اولویت های اصلی شما (مانند آنچه باید باشد) باشد ، اپلیکیشن های موبایل پاسخی برای افزایش رضایت مشتری در سراسر تابلو هستند.


4- افزایش سود
هرچه افراد علاقه مند و خوشحال تر به محصول و تجارت شما نزدیک شوند ، تقاضای مصرف کننده بیشتر می شود و به شما اطمینان می دهم ، اگر محصولی دارید که مشتریان شما نمی توانند منتظر بمانند تا دست خود را بگیرند ، این تقاضا می تواند بازده های جدی را برای شما فراهم کند.
این جایی است که اپلیکیشن موبایل مانند هیچ کس دیگری وارد نمی شود. اما مهم است که هزینه های خود را در حین توسعه آن کم نگه دارید.
مطمئناً ، باید یک وب سایت با طراحی مسئولانه داشته باشید که بتواند با هر یک از دستگاه های مختلف تلفن همراه در حال حاضر سازگار باشد. این امر ضرورت داشتن یک سایت "موبایل" ناامیدکننده ، ثانویه برای مدیریت را از بین می برد. اما اگر علاوه بر وب سایت پاسخگو ، برنامه تلفن همراه خود را راه اندازی می کنید ، ضمن افزایش تجربه مشتری ، فروش را تقویت خواهید کرد.
طبق گفته Techcrunch.com ، 35.4 درصد از فروش جمعه سیاه در سال گذشته بر روی دستگاه های تلفن همراه انجام شده است. طبق گزارشات 2012 معیار تعطیلات IBM در سال 2012 ، این آمار 16 درصد افزایش یافته است.
هنگامی که پیتزا Domino یک برنامه موبایل برای سفارش تحویل یا وانت غذای خود ایجاد کرد ، آنها فقط در انگلستان شاهد افزایش تجارت الکترونیکی 28 درصد در سودهای پیش از مالیات نیم ساله بودند. و می دانم که ترجیح می دهم از برنامه آنها استفاده کنم تا در واقع با فروشگاه تماس بگیرم.
در واقع ، دستگاه های تلفن همراه اکنون 52 درصد از سفارشات آنلاین خود را تشکیل می دهند.
آیا شما اینجا روند را می بینید؟ اگر در حال استفاده از برنامه تلفن همراه نیستید که ضمن خرید آسان تر و هیجان انگیز تر دکمه "خرید" ، مشتریان بیشتری را ترغیب کند ، در یک بازار بزرگ رو به رشد تغییر نکرده اید.


سایر مزایای یک برنامه تلفن همراه
اگر این نقاط ضرورت برنامه تلفن همراه در مغز شما تثبیت نشده باشد ، هنوز دلایل بیشتری برای اتخاذ یک استراتژی برنامه تلفن همراه برای تشویق بیشتر مشارکت و رضایت مشتری وجود دارد.
• کاربران و محصولات جدید را به کاربران اطلاع دهید
• یک گام جلوتر از رقبا باشید
• به جمعیت جوانتر دسترسی پیدا کنید
• حساب های ایمیل کاربران و رسانه های اجتماعی را همگام سازی کنید
اگر آن را به درستی ساختار دهید ، می توانید در رابطه با چگونگی تعامل مردم با برنامه تان ، انبوهی از آنالیزها را دریافت کنید. اینها از میانگین زمانی که کاربر برای دیدن برنامه شما صرف می کند ، به میزان پولی که از هر خرید می گیرید ، متغیر است.
نکته دیگری که باید در مورد آن فکر کنید داده های مکان است. اکنون اپلیکیشن ها بیش از هر زمان دیگری ، اطلاعات مکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. اگر قرار بود این کار را در تجارت خود اعمال کنید ، می توانستید یاد بگیرید که مردم بیشتر وقت محصولات شما را خریداری می کردند یا در کدام قسمت از جهان بیشتر علاقه مند به تجارت شما هستند.
هنگامی که در نهایت تصمیم به توسعه برنامه خود گرفتید ، ممکن است به عنوان پورتال به همان گزینه هایی که در وب سایت شرکت خود در دسترس قرار داده اید ، شروع کنید. اما جا دارد که خیلی چیزهای دیگر پیشرفت کند. سرانجام ، شما حتی می توانید به اپلیکیشن خود تکیه کنید تا در مورد مسیرهای جدیدی که می توانید تجارت خود را برای ادامه اعتماد به نفس به آینده بدانید ، به شما اطلاع دهد.
اگر تجارت شما بدون این کارکرد به فعالیت خود ادامه می داد ، ممکن است در حالیکه رقابت شما از این مزیت استفاده می کند برای فروش خود و گسترش مشاغل آنها ، این داده ها را در تاریکی قرار دهید.


در انتها
90 درصد از شرکت ها قصد دارند سرمایه گذاری را در برنامه های تلفن همراه در سال 2016 افزایش دهند. اگر اینطور نیست ، شانس خوبی وجود دارد که خود را از رقبا رها کنید.
حتی یک اپلیکیشن موبایل ممکن است شغل شما را نجات ندهد ، اما این یک راه مطمئن برای حضور پررنگ در صنعت شما است. به جای اینکه مفهومی انتزاعی از یک مارک تجاری داشته باشید که مشتریان شما از آن قدردانی می کنند ، تصور می کنند مقر آن در برخی از شهرهای دور افتاده باشد - شما درست در جیب های آنها خواهید بود. نماد شما به طور پیش فرض روی صفحه های تلفن همراه آنها قرار می گیرد.
فقط مطمئن شوید که برنامه خود را پس از راه اندازی تبلیغ می کنید.
فاکتور راحتی همراه با عنصر غیرقابل انکار جالب فن آوری جدید و به سرعت در حال تحول باعث می شود تا تجارت شما در خط مقدم صنعت شما قرار بگیرد. و سلام ، آیا نمی خواهید دستگاه خود را از جیب خود بیرون بیاورید و با چیزی که به ایجاد آن کمک کرده اید بازی کنید؟


آیا تجارت شما برنامه تلفن همراه دارد؟ چرا و چرا نه؟ نظرات خود را در زیر در بخش نظرات به اشتراک بگذارید!

راهکار

Label

دموی رایگان

دارد

شامل

Label

اشتراک گذاری

2 نظر:

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *