طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن اندروید

اولین موبایل ها در ابتدای سال های 1970 ساخته شدند.تلفن های همراه ابتدایی ،فقط برای برقراری مکالمات برنامه ریزی شده بودند ولی از همون ابتدا ایده ی هوشمندتر کردن آن ها وجود داشت. با پیشرفت علم کامپیوتر ، مخترعین توانستند موبایل ها را شبیه به کامپیوتر طراحی کنند . با پیشرفت روز افزون موبایل های هوشمند ،و دارا شدن قابلیت نصب انواع نرم افزارها و اپلیکیشن ها ، قادر شدند نیازهای بشر به تکنولوژی پردازشی را تامین کنند. طراحی اپلیکیشن های اندروید یکی از راهکارهای جذب مشتری برای بهبود هر گسب و کاری می باشد

نسل هزاره هوشمند


از اوایل سال 2000 موبایل های ساده به عرصه ی موبایل های هوشمند وارد شدند.همانطور که بر روی کامپیوتر سیستم عامل های ویندوز و لینوکس نصب می شود، بر روی موبایل های هوشمند نیز سیستم عامل نصب می شود. سیستم عامل اندروید در ابتدا توسط شرکت گوگل در سال 2005 خریداری شد. بعد از آن توانست به سرعت بر روی تلفن های همراه قرار بگیرد.طبق آمار رسمی شرکت گارتنر ،65 درصد از گجت های هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. به دلیل قابلیت های زیاد این سیستم عامل ، شرکت های زیادی شروع به سرمایه گذاری روی آن کردند.


مراحل ساخت

اپلیکیشن اندروید




برای
طراحی اپلیکیشن اندروید
ابتدا باید 3 مورد را خوب بشناسید :

1-شناخت هدف : در قدم اول باید مشخص کنیم که از چه ابزاری و با چه امکاناتی میخواهیم استفاده کنیم. و اینکه اپلیکیشن ما چه اهداف و ویژگی هایی داشته باشد تا بتوانیم منابع مورد نیاز را تهیه کنیم.

2- راه اندازی و توسعه اپلیکیشن : از اپلیکیشن یک نقشه وایفریم طراحی میکنیم سپس با توجه به نظرات مشتری ،بخش هایی از آن را اصلاح می کنیم.

3-تست اپلیکیشن به وسیله ی شبیه ساز اندروید : اپلیکیشن را با استفاده از شبیه ساز اندرویدی با توجه به ظرفیت ،رم و هرچیز دیگری که دارای اهمیت است ،تست کرده و اصلاحات لازم صورت می گیرد.

راهکار

Label

دموی رایگان

دارد

شامل

Label

اشتراک گذاری

2 نظر:

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *