13 اشتباه رایج در سئو که باید از آن اجتناب کرد (بخش دوم)

13 اشتباه رایج در سئو که باید از آن اجتناب کرد (بخش دوم)

آیا اشکالات SEO باعث افت رتبه بندی سایت شما موتورهای جستجو شده است؟ برای پیدا کردن این مشکلات و راه حل های آن این مطلب را تا انتها بخوانید و در سایت خود بکار بگیرید.

نسل هزاره هوشمند

3. محتوای کم و ضعیف




یکی از رایج ترین انواع اینهاست که در سایت ها مشاهده می کنیم صفحات با محتوای بسیار کمی که فکر می کردیم مفید هستند. موتورهای جستجو دوست ندارند از آنها برای نشان دادن صفحات خجالتی استفاده کنند. هنگامی که این درصد قابل توجهی از محتویات سایت شما را تشکیل می دهد، موتورهای جستجو به احتمال زیاد به عنوان یک سایت ضعیف در نظر می گیرند و ممکن است به عنوان یک نتیجه در رتبه بندی سایت شما قرار گیرند. شما باید محتوای یکتا ایجاد کنید و سعی کنی روزانه سایت خود را بروزرسانی کنید. بنابر این محتوای یک صفحه باید بیشتر از 1300 کلمه باشد. رعایت اصول پایه طراحی واسط کاربری نیز در میان بسیار مهم است و منجر می شود که بازدیدکنندگان با ماندگاری زمان بیشتری جذب کنید.




4. برش ضیف محتوا



شاید فکر کنید مشابه محتوای ضعیف است، اما واقعا کاملا متفاوت است. این زمانی است که بیش از حد بسیاری از صفحات بسیار شبیه به یکدیگر هستند. به عنوان مثال، اگر صفحاتی به نام «10 نکته برای خرید یک خانه»، «11 راهنمایی برای خرید یک خانه»، «بهترین 10 راهنمایی برای خرید خانه» و «10 چیز عالی برای خرید در خانه» را داشته باشید، این موارد صفحات احتمالا به طور قابل توجهی متفاوت از یکدیگر نیستند.




5. هیچ راه خزیدن به بسیاری از صفحات وجود ندارد




ما هنوز سایتهایی را مشاهده میکنیم که مسیر خزیدن را به صفحات کلیدی در سایتشان حذف میکنند یعنی محتوایی ایجاد میشود ولی در هیچ جای سایت خود به آن لینک ندهید. بنابر این گوگل نمیتواند آن را پیدا کند، حتی اگر شما آن صفحات را در یک نقشه سایت یا

Sitemap قرار دهید،بنابر این موتورهای جستجو ممکن است به آنها ارزش کمی دهند. اگر آنها به اندازه کافی مهم نیستند که شما آنها را برای کاربران خود نشان دهید، چرا موتورهای جستجو آن صفحات را باید دنبال کنند؟


راهکار

Label

دموی رایگان

دارد

شامل

Label

اشتراک گذاری

2 نظر:

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *