7 نکته مهم درباره دیجیتال مارکتینگ

7 نکته مهم درباره دیجیتال مارکتینگ

این روزها ،مجریان دیجیتال مارکتینگ نسبت به 10 سال گذشته ، با چشم انداز کاملا متفاوت تری مواجه هستند .البته بازاریابان موفق و باهوش همواره متوجه اهمیت هشدارهایی که به مشتریان فعال تر و درحال تغییر امروزی اشاره دارند ،هستند . در زیر 7 نکته مهم در حیطه کار دیجیتال مارکتینگ گفته می شود .هرچند این نکات تمام آن چیزی نیست که برای موفقیت در این کار کافی باشد ،اما دانستن آن ها به بازاریابان کمک های شایانی می کند.

نسل هزاره هوشمند



1- بودجه ای که برای بازاریابی آنلاین اختصاص می دهند هروز در حال افزایش است .



در کشورهای غربی برای اولین بار درسال 2017 هزینه های صرف شده برای دیجیتال مارکتینگ از هزینه های تبلیغات تلوزیونی پیشی گرفت . طبق گزارش منتشر شده توسط e-marketers هزینه تبلیغات تلوزیونی چیزی بالغ بر 72 میلیارد دلار بود ،این در حالی است که در همان سال هزینه های بازاریابی دیجیتال 77 میلیارد دلار بوده است .




2- بازاریابی موبایلی (سلطان دیجیتال مارکتینگ) : Mobile Marketing


بر اساس تحقیقاتی که اخیرا گوگل بر روی ده کشور دنیا از جمله ژان و آمریکا انجام داده ،عمده جستجوهای گوگل به وسیله موبایل انجام گرفته و خیلی کمتر از کامپیوترهای خانگی استفاده شده است .




3- ویدئوها و جذب مشتریان Video Marketing


باتوجه به مطالعات انجام شده،مشتریان برای کسب اطلاعات درباره مصول مورد نیازشان ،تمایل بیشتری به دیدن ویدئو دارند و نسبت به عکس و متن های موجود ،مردم به ویدئوها 4 برابر بیشتر تمایل نشان داده اند.




4- بازریابی موثر (مبتنی بر چند دستگاه) Cross Device Marketing


برندهایی که از یک راهکار بازاریابی موثرچند دستگاهه استفاده نمی کنند ، قطعا از رقبای خود عقب می افتند . بر اساس تحقیقات صورت گرفته ، هر مشتری از طریق 5 دستگاه مختلف با دنیای مجازی ارتباط دارد .با این حال اکثر بازاریابان معتقدند که وجود محدودیت در تهیه دیتا و محدودیت های سازمانی ،در ایجاد یک سیستم چند دستگاهه یکپارچه را مشکل می سازد.




5- فناوری های پوشیدنی ،کولاک می کنند Wearable Technologes


طبق تحقیقات صورت گرفته ،تکنولوژی های پوشیدنی آنلاین در سال 2018 ،نرخ انطباق کاربران آنلاین را که در سال 2016 ،28% بود، به 38% افزایش داده است .



6- افزایش فروش با استفاده از تکنولوژی های مبتنی بر مکان


از منابع ارزشمند و مفید در دسترس بازاریابان ، فناوری های مبتنی بر مکان است که به آن ها امکان می دهد که پیام های شخصی سازی شده در هر زمان برای مشتریان احتمالی ارسال کنند .



7- شخصی سازی ، امری ضروری Personalization



یکی از خواسته های اساسی کاربران بدون شک ، شخصی سازی است .بازاریابان دیجیتال نیز در این راستا در تلاشند که فضای مورد استفاده ی کاربران را بیش از پیش شخصی سازی کنند .با مطالعه ی مجله ی بازاریابی ،70 درصد جوانان درسنین 18-24 سال معتقدند که اگر برندی برای شخصی سازی اهمیت قائل نباشد ،خرید خود را از آن برند متوقف خواهد کرد.
بر اساس مطالعاتی دیگر در این باره ،متوجه شدیم که حدود 70% از بازاریابان اعتبار زیادی برای شخص سازی تخصیص می دهند و آن را یکی از اهداف کلیدی برای بازاریابی آنلاین موفق و پرسود می دانند .

راهکار

Label

دموی رایگان

دارد

شامل

Label

اشتراک گذاری

2 نظر:

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مشتریان ما

ما همیشه سعی می کنیم تا بهترین پشتیبانی را برای شما داشته باشیم

برای دریافت مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با شرکت نسل هزاره هوشمند تماس بگیرید

تماس بگیرید
image
image
image
image