تکنیک ها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

تکنیک ها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ خدمات و محصولات با استفاده از ابزار های دیجیتال صورت میگیرد ، دیجیتال مارکتینگ می گوییم.دیجیتال مارکتینگ فقط به کسب و کارهای آنلاین محدود نمی شود .برخی تصور می کنند فقط کسب و کارهایی که دارای وب سایت هستند می توانند از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند در حالی که خیلی از کسب و کارهای سنتی نیز از تبلیغات دیجیتال برای معرفی خود به بازار استفاده میکنند.

نسل هزاره هوشمند



1-Seo (بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو) :



یکی از بهترین روش های

دیجیتال مارکتینگ


سئو



است که در آن رقابت زیادی وجود دارد.در روش سئو ،کسب و کارها برای بهبود جایگاه سایتشان از تکنیک های مختلفی استفده می کنند که در صفحه اول سایت های جستجو قرار بگیرند تا مخاطبان شان سریع تر و راحت تر به


سایت



آن ها دسترسی داشته باشند .با

سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو )



میتوان مخاطبان هدفمند را بدست آورد.مخاطبی که به دنبال کالا یا خدماتی در صفحات سایتی می گردد ،قطعا یک مخاطب هدفمند به حساب می آید. زیرا باتوجه به نیاز خود آن سایت را انتخاب کرده است.در


سئو


با

بهینه سازی داخلی



و خارجی که شامل بهینه سازی قالب سایت ، مسائل تکنیکی و


تولید محتوای


سئو شده و توزیع آن می شود ،سایت برای موتورهای جستجو بهینه می شود تا وب سایت ما زودتر از رقبا در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.


2- Content Marketing (بازاریابی محتوا ):


این نوع از

بازاریابی دیجیتال



سعی دارد تا با کمترین و متناسب ترین کلمات ،عمیق ترین تاثیر را بر مخاطب بگذارد و باعث افزایش اشتراک گذاری محتوا از سوی کابران می شود که این کار مخاطبان را به وب سایت هدایت می کند.



بازاریابی محتوا


برای هر کسب و کاری با هر سرمایه و بودجه ای مناسب است.بازاریابی محتوا مانند یک قلاب عمل می کند .به وسیله ی محتوای آموزشی می توان مخاطب را به مشتری بالفعل تبدیل کرد . ابتدا با محتوای رایگان نیازشان برطرف می شود و بعد از اینکه اعتماد سازی شد ،آن ها خودشان خواهان خدمات و محصولات پولی می شوند.بازاریابی محتوا زیر مجموعه ای از بازریابی درونگرا است، که لازم نیست ما به دنبال مشتریان و قانع کردن آن ها باشیم، بلکه مشتری خود به سمت کسب و کار مورد نظرش می رود و خواهان خدمات و محصولات آن می شود .


3- Social Media Marketing ( بازاریابی شبکه های اجتماعی ) :


شبکه های اجتماعی از قدرتمندترین و تاثیرگذارترین ابزارها در دیجیتال مارکتینگ هستند . در حال حاضر اکثر کاربران اینترنت به وسیله تلفن های همراه خود مشغول جستجو و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی هستند . به همین دلیل تبلیغات در شبکه های اجتماعی از پتانسیل قابل توجهی برخوردار است.هدف از این نوع بازاریابی ،شناساندن خدمات یا برند به افراد است که به وسیله ارتباط و تعامل با مردم، مشتری های بالقوه به مشتری بالفعل و وفادار تبدیل شوند. به عبارتی این نوع بازاریابی نوعی بازاریابی دهان به دهان محسوب می شود که با اشتراک گذاری کامنت کاربران ،این نوع تبلیغ گسترش می یابد.البته لینک دهی و اشتراک گذاری محتوای متنی،ویدیوئی و تصویری از اهداف روش بازاریابی شبکه های اجتمای می باشد.


4-Email Marketing (بازاریابی ایمیلی ) :


یکی از انواع بازاریابی دیجیتال ،بازاریابی ایمیلی است که با طراحی مناسب صفحه فرود سایت و ارسال منظم ایمیل به مشتریان بالقوه آن هارا وفادار حفظ می کند.بازاریابی ایمیلی یکی از ابزارهایی است که موفقیت را در کسب و کارهای آنلاین تضمین می کند.


5-Video Marketing ( بازاریابی ویدئویی ) :



یکی از بهترین ابزارها برای دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی ویدئویی است .زیرا مخاطبان نسبت به بقیه ی روش ها ،بیشتر به دیدن ویدئو تمایل دارند .به دلیل افزایش سرعت اینترنت و کم شدن حوصله کاربران ، حوصله برای خواندن متن های طولانی ندارند و دیدن ویدئو را ترجیح می دهند .


Internet Advertisement-6 ( تبلیغات اینترنتی ) :



•تبلیغات کلیکی :این نوع از تبلیغات در سایت های پربازدید استفاده می شود .لازم نیست که حتما در سایت های خیلی بزرگ این کار انجام شود.حتی می توان تبلیغات را در اپلیکیشن های موبایل نیز به نمایش گذاشت .
•تبلیغات گوگل : یکی از اثربخش ترین تبلیغات اینترنتی، تبلیغات کلیکی در گوگل است. از طریق تبلیغ در گوگل ،هر سایتی می تواند یک شبه رتبه یک گوگل شود، البته تبلیغات گوگل برای کسانی مناسب است که هزینه ی تبلیغات برایشان مهم نباشد .
•رپورتاژ آگهی : یکی از محبوب ترین روش های تبلیغات اینترنتی ،رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ باعث دریافت بک لینک های دائمی و مفید می شود که ترافیک سایت شما را بالا می برد که این کار به سئوی سایتتان کمک زیادی می کند .
•پوش نوتیفیکیشن : یکی از بهترین و جدیدترین روش های تبلیغات ، پوش نوتیفیکیشن است .البته این روش بیشتر روی تلفن های همراه اجرا می شود که تبلیغات به صورت نوتیفیکیشن روی صفحه گوشی ظاهر می شوند .

راهکار

Label

دموی رایگان

دارد

شامل

Label

اشتراک گذاری

2 نظر:

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مشتریان ما

ما همیشه سعی می کنیم تا بهترین پشتیبانی را برای شما داشته باشیم

برای دریافت مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با شرکت نسل هزاره هوشمند تماس بگیرید

تماس بگیرید
image
image
image
image