چرا کسب و کار شما به اپلیکیشن موبایل مختص خودش نیاز دارد ؟ (قسمت اول)

چرا کسب و کار شما به اپلیکیشن موبایل مختص خودش نیاز دارد ؟ (قسمت اول)

امروز می خواهم درمورد طراحی اپلیکیشن موبایل به همراه کسب و کار صحبت کنم و چرا باید ساخت یک اپلیکیشن موبایل را برای شرکت خودتان در نظر بگیرید. اگر فکر می کنید که اپلیکیشن ها فقط برای برندهای بزرگ مانند Walmart و Bank of America هستند ، اشتباه می کنید. بیشتر و بیشتر مشاغل کوچک و متوسط از روند تلفن همراه پیروی می کنند و می دانند که یک استراتژی موثر برای تلفن همراه بیش از یک وب سایت ریسپانسو برای تلفن همراه را شامل می شود.

نسل هزاره هوشمند



در حقیقت ، این روزها متوجه خواهید شد که بسیاری از مشاغل کوچک که در زندگی روزمره با آنها در تعامل هستید ،

اپلیکیشن اختصاصی موبایل
خود را دارند - خواه یک کافی شاپ در یک گوشه شهر یا یک مرکز آبگرم زیبا در مرکز شهر. این شرکت ها وقتی که بازاریابی خود را به سطح بعدی برسانند ، دررقابت از بقیه جلوتر هستند.
در صورتی که هنوز مطمئن نیستید که چرا کسی می خواهد

اپلیکیشن موبایل
خود را بسازد ، ما هفت مزیت برتر این این کار را برای شما بیان می کنیم که زودتر در این مسیر حرکت کنید:



1. همیشه برای مشتری قابل مشاهده باشد


آمار نشان می دهد که یک آمریکایی به طور متوسط بیش از دو ساعت در روز (!) را با دستگاه تلفن همراه خود می گذراند. اگرچه احتمالاً تعداد معدود

اپلیکیشن کاربردی
بخش عمده این استفاده را تشکیل می دهند ، این واقعیت را تغییر نمی دهد که هر کاربر مجبور است قفل ، پیمایش و اسکن دستگاه خود را برای برنامه های مورد نظر خود انجام دهد.

دیدن شدن آیکون اپلیکیشن

در موبایل مشتری می تواند برای شرکت شما یک مزیت محسوب شود ، زیرا ذهن ما ناخودآگاه هر تصویر و متنی (یا نماد برنامه را که به خوبی طراحی شده است) ثبت می کند - حتی اگر از این اتفاق غافل شود.


2. ایجاد یک کانال بازاریابی مستقیم




اپلیکیشن ها

عملکردهای زیادی را ارائه می دهند: آنها می توانند اطلاعات عمومی ، قیمت ها ، فرم های رزرو ، ویژگی های جستجو ، حساب های کاربری ، پیام رسان ها ، فید های خبری و موارد دیگر را ارائه دهند.
یکی از بزرگترین مزایای داشتن یک

اپلیکیشن موبایل

این است که تمام اطلاعاتی که شما می خواهید به مشتریان خود ارائه دهید - از جمله فروش ویژه و تبلیغات - درست در نوک انگشتان آنهاست. از طریق اطلاعیه های جالب توجه شما به یک تعامل مستقیم نزدیک تر می شوید و می توانید هر زمان که منطقی باشد به راحتی در مورد محصولات و خدمات شما به مشتری یادآوری کنید.


3. به مشتریان خود ارزش ارائه دهید



در مورد اطلاعات حضوری صحبت می کنید ، چگونه می توانید دیجیتالی کردن برنامه وفاداری را که در دست دارید ، دیجیتالی کنید؟ به جای چسباندن به کارت قدیمی جمع آوری امتیاز ، این امکان را برای مشتریان فراهم آورید که از طریق

اپلیکیشن موبایل
خود پاداش خود را جمع کنند. نتیجه؟ بارگیریهای بیشتر و بازگشت مشتریان بیشتر. (از PunchMe ، خدمتی استفاده کنید که به شما امکان می دهد برنامه های وفاداری مبتنی بر تلفن های هوشمند ایجاد کنید.)
در مقالات بعدی درباره ی مزیت های دیگر داشتن اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارتان ،صحبت خواهیم کرد .


ادامه این مقاله را می توانید در

چرا کسب و کار شما به اپلیکیشن موبایل مختص خودش نیاز دارد ؟ (قسمت دوم)
مطالعه کنید

راهکار

Label

دموی رایگان

دارد

شامل

Label

اشتراک گذاری

2 نظر:

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *